Sieradenhouder maken van een la

Zien ze er niet schattig, functioneel en awesome tegelijkertijd uit?


Hoe te maken zie: Shelterness: Simple And Effective DIY Jewelry Organizer

Je kunt het ook oppimpen met een leuke printbehang
En leuke deurknopjes gebruiken in plaats van spijkers!

Labels: ,

Tasty Nilou's: Sieradenhouder maken van een la

20 augustus 2011

Sieradenhouder maken van een la

Zien ze er niet schattig, functioneel en awesome tegelijkertijd uit?



Je kunt het ook oppimpen met een leuke printbehang
En leuke deurknopjes gebruiken in plaats van spijkers!

Labels: ,

8 reacties:

Op 20 augustus, 2011 , Anonymous Anoniem zei...

Wat ontzettend leuk! Misschien moet ik dit maar eens namaken:)

 
Op 20 augustus, 2011 , Blogger Unknown zei...

Ja, gaaf he? Laat me weten wanneer je het hebt gemaakt :D
Lijkt me ook handig om je sleutels bij de deur te bewaren ofzo...

 
Op 21 augustus, 2011 , Blogger wj zei...

wat grappig!

 
Op 08 september, 2011 , Anonymous Lauradenkt zei...

Wat handig, ik zocht nog zoiets, bedankt voor de tip :)

 
Op 10 augustus, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Super leuk!!
Mag ik je vragen waar jij de lade vandaan hebt?

 
Op 11 augustus, 2012 , Blogger Unknown zei...

Hi anoniem, helaas heb ik deze leuke diy project nog niet zelf uitgeprobeerd. Ik heb een beetje zitten zoeken, waar je die lades zou kunnen vinden, alleen zonder resultaat.... Ik denk dat de lades in de US veel goedkoper zijn dan hier. Hoewel ik denk dat Ikea meer plastic ijzeren lades zal hebben, kan het geen kwaad om daar te informeren. Ik zal in de tussentijd door blijven zoeken naar een geschikte alternatief....

 
Op 14 augustus, 2012 , Anonymous Anoniem zei...

Hai Nilou,
Ik heb uiteindelijk een houte (bamboe) lade gekocht bij dille-kamille die ik nu aan het verven ben. Het is idd wat aan de prijzige kant (uiteindelijk moet ook de verf nog gekocht worden) maar ik vond het zo'n leuk idee dat ik het wel de moeite waard vond :D

 
Op 15 augustus, 2012 , Blogger Unknown zei...

HI anoniem, ow wat goed! Ik ben erg benieuwd hoe het je zal bevallen je eigen DIY sieradenhouder, helemaal naar je eigen smaak ge-customized :D Erg jammer dat die houten lades zo prijzig zijn hier in NL, terwijl het in de VS (denk ik) veel goedkoper zijn, dit is was ik heb gevonden dat relatief goedkoop is (let op prijs is wel in Britse pond) http://www.amazon.co.uk/Compartment-Kitchen-Cutlery-Storage-Organiser/dp/B007ES3W6A dus dat zou voor in de toekomst een alternatief kunnen zijn. Maar hou wel rekening met het feit dat je dan waarschijnlijk ook douanekosten erbij zal moeten betalen hier in Nederland.... Als je een foto achter kunt laten van jouw creatie, please do! Would love to see it :D

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage